søndag den 19. maj 2013

GET FIT

GET FIT

GET FIT by jade-stokholm featuring nike

(links på billedet)

der har været meget stille her de sidste par dage, men jeg har været lidt stresset både med eksaminer, som faktisk var lettere end jeg havde forventet og så også pga sidste skoledag og mine forældre har bryllupsdag imorgen, så der har været nok at se til...

men tænkte lige jeg ville fortælle hvad jeg så har tænkt mig at gør i den nærmeste fremtid.

jeg har fundet den her side der hedder vægttab.nu som er en gratis online kalorietæller og meget andet. du kan fx taste din vægt ind hver dag eller hver uge og så vil der blive lavet en graf oer hvordan in vægt har været det sidste stykke tid. Derud over kan man regne ud hvor mange kcal man egentlig har brug for og hvor mange man skal spise hvis man vil tabe sig;)

jeg har fx brug for 2764 kcal/dag men da jeg gerne vil tabe mig 25 kg på et år har jeg fået regnet ud at jeg skal spise 700 kcal mindre om dagen, altså 2067 kcal.

programmet findes også som app både til iphone, android og windows phones.

det er som sagt gratis og det eneste du skal gøre er at oprette en gratis profil. nemt ikke? når det er gjort kan du så gå i krig med at taste hvad du spiser ind og hvilken og hvor meget motion du dyrker:)

I grunden kan du faktsk leve af marsbars, hvis du bare holder dig inden for det kcal-forbrug du har brug for. at du så ikke får så mange marsbars ud af det, gør en kyllingewrap lidt mere attraktiv. har jeg ret?

så om et år vil jeg veje 25 kg mindre, hvis jeg holder mig inden for de kcal jeg har brug for dagligt :P

bare et lille tip :)

i kan joine mig hvis i også skal tabe jeg intet lidt eller meget. syntes personligt det er et rigtig godt redskab :*

knus xx



Ingen kommentarer:

Send en kommentar