lørdag den 11. maj 2013

What's in my dreambag //back to school edition

What's in my dreambag //back to school edition

What's in my dreambag //back to school edition by jade-stokholm featuring a zip wallet
(linket er i selve billedet)

Det her er et post jeg har glædet mig virkelig meget til at sende ud til alle jer dejlige, fantastiske læsere!
Jeg elsker sådan nogle 'what's in my bag' agtige posts eller videoer på nettet.
pga. jeg ikke har alle tingene, tænkte jeg at jeg ville lave en Polyvore (selvfølgelig) for at give jer en nogenlunde idé om hvad jeg skal have købt ind i sommerferien:)

Faldt over tasken for nogle uger siden og der var bare kærlighed fra først blik, så den må jeg eje <3
Der ud over er der selvfølgelig det obligatoriske, som mapper, papir, Sharpies, alt det der.
Så er der også en Macbook og en Iphone 4 (jeg er ret ligeglad med s'et.... de er totalt ens) som jeg har lært at elske. dvs. at jeg rent faktisk godt kunne lide Macbook'en vældig meget, men jeg har kun haft dårlige oplevelser med Iphone ellers. Jeg har haft 2 3gs'er og den ene, kom én fra min klasse til at smadre og jeg var blevet så træt at den, så da jeg fik den nye solgte jeg den til min bror. Nu har jeg så fået muligheden for at købe min brors 4'er (ja, vi er ret gode til at handle sammen ;)) og på mærkværdig vis er jeg kommer til at elske den så meget. Så det er selvfølgelig også i tasken ;)

Karim Rashid vandflasken, er faktisk mere et sundheds mæssigt valg, da den der dut der stikker ned i vandet, fra låget af, filtrere alle de dårlige stoffer fra vandet ;) og så kan jeg godt lide designet : enkelt og ligetil!

hvad er der mere... jo makeup pungen fra Jack Willer, som jeg opdagede imens jeg lavede den her polyvore. Han laver faktisk nogle ret labre ting til overskuelige priser ;) og så er den sååå sød og lyserød og guld! :*

Selvfølgelig er pungen og pengene et must. Pungen er ret chick og er fra Forever21 som jeg ved er ret populært i USA og England.

Til sidst og ikke mindst er der mit kommende Nikon D3200, jeg altid, altid, altid vil have med når jeg er ude med tøserne og skal fange the good moments <3 hehehe:)

Hvad syntes i om de her slags post?
Ville gerne vide om jeg skal lave flere og om i evt vil have en video engang til sommer med hvad jeg egentlig fik købt i løbet af sommeren til skolebrug?

XX

Ingen kommentarer:

Send en kommentar