tirsdag den 7. maj 2013

//et tip til skole elever - a tip for students//

Tænkte lige at jeg ville give et tip videre specielt til danske folkeskoleelever i de større klasser, i forbindelse med lock out'en. Pga alle de her ombytninger af timer og ekstra timer har jeg printet disse uge planer ud 



jeg har fundet dem på www.studentshandsout.com og man kan frit printe/downloade dem fra deres side ;) 
der er plades til at skrive fra tidsrummet 07:00 til 23:00. De er på engelske, men okay, man ved hvad ideen er og der er virkelig lette at overskue. i like. 
jeg har tænkt mig at plotte alle de 'nye' skemaer ind og så skifte dem ud for hver uge ;) 

I've found this type of scedule on www.studentshandsout.com and i will use them to plot all the new types of schoolscedules, to make a overview. 
hop u could use this little tip<3 

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar