tirsdag den 9. april 2013

// Teen blogs //

Tænkte jeg lige ville dele mine ynglings teen blogs med jer, dejlige læsere. 
Elsker at sidde og læse allemulige teen / mode blogs. 
De giver så meget inspiration og tit kan man spejle sig i deres situationer.... 

Made in Denmark er en blog jeg har fulgt i nogle år efterhånden. Da jeg først startede med at tænke på at lave en blog, tænkte jeg at jeg hellere måtte 'se mig lidt omkring' blandt alle de blogs jeg nu kunne finde. Der var rigtig mange blogs som ikke rigtig fangede mig, men så klikkede jeg ind på Made in Denmark og jeg var fanget lige fra starten af! Brugte flere timer på at side og scrolle alle hendes post igennem og kunne slet ikke slippe det igen! 
Sidden er det bare blevet en blog jeg hver dag er inde og tjekke.
Kan absolut anbefales! :) 

Det her er én af de blogs hvor træning, kost, mode og livsstil er godt blandet sammen... 
Hvad jeg rigtig godt kan li ved Sandras blog, er at man føler hun er helt nede på  jorden og stille og rolig. jeg er rigtig tit inde og tjekke hendes blog. Ikke hver dag, men sikkert hver 2. - 3. dag ;) 
Hvis man, som mig, elsker mode, træning, livsstil g i det hele taget god stil, så er det, det lille lyserøde link, man skal klikke på :* 

De fleste kender nok Fie Laursen, som ' hende der stod frem med mobning på tv'. Fair nok, men inden man begynde at hate, syntes jeg godt man kunne tage sig sammen og lære hende en smule bedre at kende og gå ind på hendes blog og læse lidt om hendes liv, følelser, familie osv. 
Når det så er sagt, syntes jeg at man skal bide mærke i at, selvom folk har villet stoppe hende, selvom folk har kaldt hende alt muligt og selvom det, for hende, her følt at hele verden har været imod hende, så har hun fortsat skriveriet! 
nu har hun altså 50.000+ likes på Facebook og let's face it - det kan man altså ikke lige få bare ved at være på tv, hun må altså kunne et eller andet med blog skriblerierne ;) 

Håber i kunne lide det her post :* flere af dem eller hvad? Det kunne være fedt og få lidt respons:) 

husk at være med i solbrille give away'en :) I kan tilmelde jer lige her :*

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar