lørdag den 13. april 2013

// i wonder what i look like in your eyes //

Med lyden af Tine Dickow i baggrunden, sidder jeg og tænker over mit liv, dagen og alt hvad jeg ønsker i min fremtid. Elsker den filosofiske stemning der er når alt man har lyst til, bare ikke er muligt. Ønsker snart at komme til Londons stemnings fulde gader, kigge på de 1000 stilarter i Campden, rejse ud i verden og møde nye mennesker. Ønsker at leve af at blogge, mens jeg rejser verden rundt og lærer kulturer at kende, at lærer mig selv at kende, finde ud af hvem jeg -inderst inde- er. Lære at tale alverdens sprog og kunne kalde hele verden sit hjem. Lige nu drømmer jeg mig ind på New York City's gader, som jeg kun kender fra film, ned i Berlins undergrunds miljø, som jeg kun kender fra fortællinger og til dejlige København jeg altid har kendt. XX



Ingen kommentarer:

Send en kommentar