fredag den 29. marts 2013

// what's in my dream bag //

Tænkte det var tid til at vise jer søde læsere hvad der skulle være i den perfekte taske.
 
Elsker at læse i blade og Eurowoman er mit favorit blad, så det skal selvfølgelig være i tasken.
 
Behøves der nogen forklaring på hvorfor de skal med? nej, det tror jeg ikke...
 
Dette vidunder skal helt klart være i den perfekte taske! Det ser såå lækkert ud i beaudeux og så skulle det være godt!  
 
Er af princip imod Apple da jeg har haft 2 Iphones, hvor den ene blev smadret - ved et uheld - af en klassekammerat der skulle holde den i 2 sek. (Den røg ½ ned i gigantisk snedrive) og den anden solgte jeg til min storebror da jeg var træt af den. MEN! ar nu alligeel en lille bitte svaged for deres nye Ipods, Macbooks og det nye headset og derfor får den alligevel lige lov til at komme med <3
 
Elsker min Sony Ericsson Arc S men den er blevet godt slidt, og næste SONY bliver denne skønhed :*
 
Skolesager
Selvom jeg nu godt kunne undvære skolen, glæder jeg mig alligevel til 3 fede år på gymnasiet, og der bliver bøgerne nok obligatoriske.
 
Igen: er normalt imod Apple, men godt design siger man da ikke nej til <3
 
Pung og Penge
Det kunne være rart vis der altid var masser af penge på kontoen, så man kunne købe alle de der lækre ting som an normalt skal gå og kigge langt efter. Dette kommer nok aldrig til at ske....
men man kan vel altid håbe :)
 
xx
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar