mandag den 18. marts 2013

hej igen, skal vi følges?

 
hey derude! guess who's back :*
jeg har jo været bloggeren bag Kliche Squad, men pga nogle problemer jeg ikke vil komme videre ind på, har jeg været nød til at lukke bloggen. yes, that sad, i know...
men - trommesalve - jeg er tilbage her på bloggen og vil fylde bloggen med al den kvalitet som i - kære læsere - leder efter!
som en bonus, har jeg faktisk en give away kørende fortsat der er fulgt med fra den gamle blog.
tadadadadadada! Du - ja, dig (!) - har muligheden for at vinde et par lækre wayfare solbriller i sort fra shopsolbriller.dk. til en værdi af 80 ,-.
Okay, jeg kan godt se det. du sidder nu og tænker '80,-? garanteret dårlig kvalitet' men nej! jeg kan forsikre dig om og kan stå helt indenfor at de er af virkelig god kvalitet!
 
tadaa!!! what do ya think? er de ikke fede? i think they are :*
 
reglerne er simple:
like shopsolbriller.dk på facebook
like bloggen på facebook
&
follow bloggen på bloglovin'
 
vinderen bliver udtrukket når bloggen får 30 followers :*
 
håber i vil følge med
 
sne kram fra mig <3
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar