mandag den 6. maj 2013

// This is where we came from - let's start with the beginning //

Heii derude :) 
Tænkte jeg ville 'tale' lidt om noget der ligger mig ret meget på sinde, nemlig drømme. 
Ved godt det kan virke lidt mærkeligt, men jeg har altid været en drømmer og elsker at planlægge ting - endda selvom jeg godt ved jeg aldrig (men forhåbentligt) får de midlerne der skal til. 

Så her får i lige et udsnit af det jeg går og drømmer om :* hehe. 

#1 At bo i Tony Starks hus. 
okay... jeg indrømmer det: jeg har i rigtig lang tid været en sucker for Iron Man og alle de sindssygt seje gadgets han har! haha, i know... men særligt huset er der bare et eller andet over. Det ligger jo ud over en klippe og nøøj en udsigt og wauw et design! 
Særligt realistisk er det dog ikke da huset, mildest talt er blevet sprunget i luften - knep en lille tårer da huset blevet spruget i smadder i Iron Man 3... :'( 


#2 At have en stor penthouse lejlighed lige i NYC's centrum
Går rundt og drømmer om en stor 3-værelsers i NYC, med fantastisk udsigt og et kæmpe vinduesparti, haha! Ville virkelig gerne bo derhenne og bare leve af at blogge og gå til events. Det kunne være der yperligste job for mig :) Det vender vi tilbage til ;) 
ville virkelig gerne have en lejlighed der var min og kun min. et sted hvor at jeg kunne indrette det præcist som jeg vil, uden folks kritik osv. 

#3 At have en konto der aldrig slap op
Hvilket nok er alles pigers drøm - right? 
imagien that: du går gennem gaden og ser den smukkeste kjole og føler du bare MÅ eje den. Du går ind og prøver den og den sidder perfekt. Du kigger på prisskiltet - 3.999,- - og tænker: So what? Du køber den og ser fantastisk ud til de kommende fester! 
Det ville være det bedste, der kunne ske for en pige! haha! 

#4 At kunne leve af at blogge 
Og så er vi tilbage ved #2. Jeg har i rigtig lang tid drømt om at kunne leve af at blogge, som fx Fie, Kenza, Sandra, Amanda, Johanne osv. 
Jeg ville elske bare at skrive og gå til events og vide at der faktisk er flere hundrede mennesker der følger mit liv og at vide mine posts er værdsat. 
Det kunne være det bedste. 

Så ja, det var 4 af mine større drømme. Hvad syntes i om de her posts? og hvad er jeres drømme? ville virkelig gerne høre dem :) 
Husk også at like min facebookside  og follow  på Bloglovin, så er i de bedste :* 

Knus! XX

Ingen kommentarer:

Send en kommentar