lørdag den 25. maj 2013

// Go ahead. Judge me. Just remember to be perfect the rest of your life //

Tænkte at jeg lige ville give et resumé af hvad jeg går rundt og laver i de her dag op til sidste skoledag, de mundtlige eksaminer, osv. osv. osv. 

Mandag d. 20. maj 
min mor og far have bryllupsdag, så den fejrede vi selvfølgelig i stor stil ;) jeg stod op 0640 og begyndte at lave brunch med scramble eggs, mini pølser, pandekager og alt hvad der ellers høre til. 
Omkrin 0930 gav min bror og mig så vores forældre deres gave, som var et bellevue kort, m. 1 oernatning + morgenmad for to, på et hotel i Danmark eller Tyskland. 
Resten at dagen gik med at hygge og om aftenen spillede vi pakkeleg med små random pakker til 10, 20, 30 kr. 

Tirsdag d. 21. maj 
okay, så tirsdag var den 1. dag af de allersidste 8 almindelige skoledage i hele mit 'folkeskoleliv'. 
Ellers var det bare en kedelig dag, så intet mere interessant. 

Onsdag d. 22. maj 
onsdag var en virkelig træls dag, men det var i grunden min egen skyld...  Jeg havde ikke gidet og gå ud med flyers resten af ugen og var tvunget til det onsdag da de skulle være ude der. Så jeg gik ud med dem - i stormvejr og øsende regnvejr -.- (yes, i'ved learned my lessons now) 

Torsdag d. 23. maj 
Om eftermiddagen gik jeg i byen med Jeppe og købte en pink mappe til alle mine historiepapirer + 2 pakker clips i forskellige farver og former ( fødder og blomster.... i know, mærkelig cocktail, men de er så cute <3) 
derudover gik jeg i H&M og købte en to-pak basic tanktops i sort og hvid. 

Fredag d. 24. maj 
så vi havde fysik i 5 timer i træk, da vi havde klasseuge og det var virkelig dræber-agtigt. 
Efter en kedelig skoledag, gik jeg hjem, slappede lidt af og tog så bussen ind til de børn jeg passer, som jeg skulle passe fra 1530 - 2200 
elsker de børn, de er simpelthen så skønne og nårhhh-agtige <3 so cute 

Lørdag d. 25. maj 
i aftes havde vi min mors kusine og min grandkusine på besøg. virkelig hyggeligt! derfor stod dagen på oprydning og afslapning, samt en lille lur omkring 15-tiden. sad og så Youtube videoer og opdagede pludelig at jeg var ved at falde i søvn med min bærbar ved siden af mig, så slukkede bærbaren og tog en lur :3 
(jeg plejer aldrig at sove om eftermiddagen) 

Idag
Indtil videre har jeg spist en sund morgenmad, med 1 spejlæg, 1 rugbrød og en kiwi, samt ½ liter sukkerfrit saft. Lige nu skal jeg igang med at lave nogle blog posts og så må vi se hvad dagen ellers bringer <3 ;) 
so stay turned, men ved jo aldrig om det næste lige præcis kommer dig ved <3 

xx 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar